Nové Sandero, Sandero Stepway a Logan - dostupný & moderní, tři důkazy
3. generaci, zcela přepracovanou, se zcela novým designem.
Tyto modely jsou novým ztělesněním ducha jejich předchůdců. Za stále nepřekonatelnou cenu a při optimálních vnějších rozměrech nabízejí více modernosti, více výbavy a všestrannosti, přičemž se dále hlásí ke své podstatě - jednoduchosti a spolehlivosti.
Nabídka Dacie dnes ještě více než dříve odpovídá očekávání svých stále početnějších zákazníků. Jejich každodenní realita a způsob života nabývá nových směrů a perspektiv: už se nejedná o izolované počiny, zákazníci uvažují v širším a dlouhodobějším rámci a je to právě auto, které se ocitá v samotném centru této proměny - jde o koupi, skrze kterou zákazník uvažuje v delším časovém horizontu, a celý nákup reflektuje jeho volbu, jež je uvážená a zároveň ztělesňuje určitou symboličnost. Proč dále pokračovat v soustředění se na kvantitu, když si naši zákazníci žádají lepší kvalitu a dostupnou cenu.
Dacia již 15 let transformuje automobil, od jediného modelu po kompletní a diverzifikovanou řadu. Sandero se stal emblematickým modelem a bestsellerem, od r. 2017 je nejprodávanějším soukromým vozem v Evropě.
Značka Dacia se za 15 let prosadila - v automobilovém sektoru - jako jakýsi lídr. Je to značka vzbuzující dojem sounáležitosti. Značka, jejíž nabídka dnes nabývá nových rozměrů se 3 novými modely, modernizovanými, ale stále zaměřenými na to, co je pro naše zákazníky důležité.
Moderní a dynamické linie
Svými výraznými křivkami a blatníky vyzařuje Nové Sandero silnou osobnost a dojem robustnosti. Celková silueta je přitom plynulejší díky více skloněnému přednímu sklu, nižší střeše, vzad ustupující linii střechy a anténě vzadu. Navzdory nezměněné světlé výšce se Nové Sandero zdá nižší, zejména díky širšímu rozchodu a vystupujícím blatníkům.
Se svou větší světlou výškou je Sandero Stepway všestrannou volbou sortimentu Dacia. Výrazný design exteriéru vyvolává dojem úniku od všedního dne, dobrodružství. Podoba a DNA crossoveru Nového Sandera Stepway jsou zvýrazněny větší odlišností od Nového Sandera. Zepředu je okamžitě identifikovatelný podle specifického žebrování masky a klenutější kapoty, chromovaného loga Stepway pod mřížkou chladiče a klenutím nad mlhovkami.
Zcela přepracovaná silueta Nového Loganu je plynulejší a dynamičtější, mírně prodloužená. Ustupující linie střechy, anténa vzadu a mírné zmenšení bočních oken přispívají k dynamice celkové siluety. Světelná signatura ve tvaru Y, vystupující blatníky a prémiovější design některých prvků, například klik dveří, jsou stejné charakteristické znaky jako u Nového Sandera.
Nový světelný podpis
Přední a zadní optické prvky vytvářejí nový světelný podpis Dacie ve tvaru Y. Díky tomuto osvětlení vyzařuje z této 3. generace silná osobitost. Horizontální linie vpředu i vzadu spojuje oba optické prvky a pokračuje v linii jejich osvětlení, čímž modely vizuálně rozšiřuje.
Nová generace ikon poctivě slibuje, že bude stále chytřejší, stále dostupnější a stále více Dacia.
Setkáme se 29. září 2020 k podrobnému představení Nového Sandera, Nového Sandera Stepway a Nového Loganu.
O značce Dacia:
Dacia je značka skupiny Renault, je přítomna ve 44 zemích, hlavně v Evropě a kolem Středozemního moře. Značka vznikla v Rumunsku v r. 1968, skupina Renault ji koupila a restartovala modelem Logan v r. 2004. Dacia nabízí vozy s nejlepším poměrem kvalita-cena na trhu. Díky svým emblematickým modelům - Logan, Sandero a Duster - slavila značka značné komerční úspěchy. V r. 2019 dosáhla Dacia nového prodejního rekordu se 737 000 prodaných vozů za rok a nyní čítá téměř 6,5 milionů zákazníků.