Hyundai byl v říjnu nejoblíbenější značkou českých soukromých zákazníků
Značka Hyundai se na českém trhu v říjnové statistice prodaných osobních vozů v privátním segmentu posunula na první příčku, jak vyplývá z údajů zveřejněných Svazem dovozců automobilů.
Dealeři Hyundai v říjnu 2021 prodali soukromým zákazníkům 614 vozů, což jihokorejskou značku posunulo na samé čelo měsíčního žebříčku s tržním podílem 18,5%. To je doposud největší tržní podíl, kterého se značce Hyundai v rámci měsíčních privátních prodejů podařilo v roce 2021 dosáhnout.
Nejoblíbenějším modelem soukromých zákazníků bylo ve slezských Nošovicích vyráběné SUV Hyundai Tucson se 294 prodanými kusy. Druhý nošovický model i30 byl v závěsu se 135 prodanými kusy, třetím nejprodávanějším vozem značky Hyundai se v říjnu stal Bayon s 85 registracemi.
"Říjnový trh potvrzuje, jak populární značkou pro české zákazníky Hyundai je, čehož si velmi vážíme. Snažíme se, aby naše inovovaná modelová nabídka ve spojení s Hyundai benefity nebo finančními produkty byla za každých okolností silným prodejním argumentem. Významnou roli zde pochopitelně hraje i enormní nasazení našeho výrobního závodu v Nošovicích, který zvládá i přes současné komplikace i nadále plnit výrobní plán," komentuje výsledky říjnového trhu generální ředitel Hyundai Motor Czech Martin Saitz.
Za prvních deset měsíců si na českém trhu svůj vůz značky Hyundai objednalo již více než sedm tisícovek soukromých zákazníků. V žebříčku privátních prodejů za prvních deset měsíců tohoto roku patří jihokorejské automobilce druhá příčka.